U love me

poniedziałek, 9 marca 2015

Marcowa babeczka

Lecę do Was w biegu z pokazem marcowej babeczki z Sal-u u Sylwi. Oto ona. Różana...
 Jak jej poprzedniczki hafcik wylądował na karteczce imieninowej...

 .... i wraz z drobiazgami poleciał w podróż....
 A teraz obiecany pokaz mojej maszynki, którą to wykonuje okienka karteczkowe. Jest to maszynka typu 2 w 1. Z jednej strony ma tradycyjną gilotynę....
 .... którą docinam bazy kartonikowe na kartkę...
 Dzięki skali i liniom pomocniczym umiejscowionym na blacie można ciąć papier do różnych formatów i pod różnymi kątami....
 Natomiast z drugiej strony jest suwak introligatorski...
 .... i to właśnie jego używam do wycinania okienek. Suwak bowiem działa dopiero po jego dociśnięciu co pozwala go ustawić na danej wysokości i dopiero zacząć ciąć...
 Ma trzy możliwości cięcia. Ja w karteczkach używam falowanego....
 Ta część także posiada skalę na blacie, więc cięcia mogą być wykonywane pod różnymi kątami....
Maszynkę tą kupiłam już jakiś czas temu w Lidlu (irlandzkim), ale systematycznie pojawia się w ofercie. Najczęściej razem z innymi biurowymi rzeczami przed rozpoczęciem szkoły. Niestety nie wiem czy w polskich Lidlach jest dostępna. 
To tyle w temacie karteczek babeczkowych. Lęcę haftować, bo jutro ostatni dzień wystawiania swoich prac z wyzwania u Hanulka a ja w lesie ;)
***
Malgorzata Zoltek - jeszcze trochę muszę korzystać ze wzoru ;)
 

29 komentarzy:

  1. świetna karteczka a sprzęt ekstra - widziałam i nas na allegro ale musze sponsora poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna babeczka...tylko chyba ktoś był głodny, bo ja nadgryzł ;) Fajna ta "maszynka"...muszę śledzić gazetki Lidla...może i u nas będzie kiedyś w ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna karteczka. Gilotyna tez bardzo mi sie podoba. Musze zwrocic uwage i moze tez mi sie uda kupic ;-). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka !
    Podobną maszynkę tez posiadam, choć może nie aż tak wypasioną :)
    U nas w Lidlu też kiedyś były.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna babeczka i świetna ta Twoja maszynka, jeszcze jej nie widziałam u nas w Lidlu

    OdpowiedzUsuń
  6. Babeczka smakowita:)
    Z takim "bajerem" praca pewnie jest przyjemniejsza:) A ja macham nożyczkami... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marcowa babeczka jest rewelacyjna:)
    Miłego dnia Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie poluję na ta maszynkę-z mizernym skutkiem. Chyba daja jedną sztukę na sklep :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, gilotyny.... pelno ich u mnie na wydziale. Kiedys mielismy tez tak wielka, ze mozna bylo czlowieka przeciac w pol, wzdluz wysokosci:P Ale sprzedali i juz nie ma:(
    Fajne ustrojstwo jak sie robi kartki, ale ja niekartkowa to tylko sobie u Ciebie poogladam:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie miałam spytać o okienko w karteczce :) Nie widziałam takiej w Lidlu choć ostatnio nie bywam tam szczególnie. Bardzo ładna karteczka Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna kartka zer słodkim hafcikiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Eno! z takimi akcesoriami to to same piękne prace produkujesz :)
    Słodko! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna karteczka, w mojej babeczce zastosowałam ostrzejsze kolory

    OdpowiedzUsuń
  14. pyszny wypiek Ci wyszedł i maszynka fajna

    OdpowiedzUsuń
  15. babeczka słodziutka, a całość prezentuje się pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczna babeczka :)) A maszynka bardzo ciekawa :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartka bardzo mi się podoba, super połączenie kolorów. A sprzęt pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo smakowita babeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurcze, a ja w Holandii jeszcze w Lidlu takiej nie widziałam. Ale będę polować, może akurat ;)
    Babeczka śliczna
    Ja też jeszcze w lesie, nie martw się ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna babeczka.
    W polskich bardzo często są gilotyny. Podstawowe wyposażenie scraperki :P

    OdpowiedzUsuń
  21. mam szczęście i podziwiam "na żywo" karteczkę i przydasie :)
    BARDZO jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Już babeczka wyszyta, super jest. I jaką fajną zrobiłaś karteczkę :).

    Ale masz sprytną maszynkę :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Już babeczka wyszyta, super jest. I jaką fajną zrobiłaś karteczkę :).

    Ale masz sprytną maszynkę :).

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne te babeczki :) A maszynka bardzo fajna i przydatna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna karteczka imieninowa !
    A maszynkę masz niesamowitą! Chyba muszę poszukać na allegro, bo w naszych Lidlach to nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Babeczka wygląda niezwykle smakowicie :) Super masz tą maszynkę, u nas w Lidlu chyba jej niestety nie ma, a szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie widziałam nigdy takiej maszynki w Lidlu, ale może się nie rozglądałam. I kolejna piękna karteczka do kolekcji.:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wychodzą Ci te babeczkowe karteczki..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)