U love me

wtorek, 30 września 2014

Post chwalipięty...

Tak moje Drogie. Dzisiaj zamierzam się chwalić :) Nazbierało mi się dobra wszelakiego, aż żal te wszystkie piękności tylko dla siebie trzymać... Zaczynam...
Pierwsze primo... W czasie burzliwej przeprowadzki i okresu bezinternetowego moje szczęście mnie nie opuściło i udało mi się wygrać Candy zoragnizowane przez Elunie z bloga Papier i nitki.
Elunia jest taką dobrą duszą, że bez słowa poczekała aż mnie podłączą do sieci. I tak jakiś czas temu pan listonosz przyniósł mi paczuszkę pełną cudów...
 Moje pierwsze w życiu biscornu...
 Piękny notesik... Tego u mnie nigdy za wiele ;)...
 Karteczka z haftem matematycznym...
 Plus karnecik z podziękowaniami za udział w zabawie, wykonany także haftem matematycznym (zdjęcie mi się gdzieś zapodziało... przepraszam)
Taka świnia ze mnie że w tym całym bałaganie przeprowadzkowo-wakacyjno-szkolnym zapomniałam Eluni podziękować... Dlatego moja Kochana DZIĘKUJĘ Ci teraz za te wszystkie skarby, które dla mnie przygotowałaś. I jednocześnie prosze o wybaczenie, że tak długo te podziękowania do Ciebie szły.
Drugie primo... Kolejna paczuszka, która do mnie dotarła w wyżej wymienionym bałaganie to skarby od Cheni z bloga Uroczy detal. Nie wiem jak, chyba coś nade mną czuwa, że udało mi się wyczaić moment kiedy Chenia ogłaszała na swoim blogu zabawę Podaj Dalej. Pod postem było juz 16 komentarzy, więc moje nadzieje na prezent od Cheni umarły od razu, ale jakie było mje zdziwienie kiedy po przeczytaniu ich wyszło na to, że jest jeszcze jedno miejsce wolne :) Od razu podałam swoją kandydaturę bo nie mogę przejść obok jej cudowności obojętnie... I tak pan listonosz przyniósł mi kolejną paczkę ze skarbami...
Paczuszka jak przystało na Olę zapakowana w jej stylu...

 A w środku piękności....
 Woreczek z moim prywatnym inicjałem pachnący obłędnie...
 Przepiękna kartka....
 I worek lniany z ręcznie malowanym motywem...
Plus komplet mulinek do Sal-u Zimowego...
Kochana Olu, Tobie chyba dziękowałam ;) ale jakby nie to DZIĘKUJĘ DZIĘKUJĘ. Od dawna jestem fanką Twoich cudów dlatego moja radość jest tym większa, że w końcu mam je u siebie.
W tym miejscu chciałabym też ogłosić zabawę Podaj Dalej u siebie. Dwie pierwsze osoby, które wyrażą chęć, mogą sie spodziewać prezenciku ode mnie (na ktorego wykonanie mam rok czasu) a potem są zoobowiązane podać dalej ;)
No i trzecie primo... Zakupki. Trochę ostatnio poszalałam, ale przecież i mi się coś od życia należy, no nie? ;)
Od Justyny - właścielki sklepu Magiczny Haft zamówiłam co następuje...
... kolejne kawałki Lugany na kolejne strony zielnikowej serii (kolor kość słoniowa), Luganę białą z metra ciętą, monokanwę (oj marzy mi się sztuka needlepoint-u a ten zakup to pierwszy krok do realizacji marzeń ;)) plus mulinki do Wilków i klej magic (może w końcu przestaną odpadać perełki z moich kartek)...
Serdecznie polecam zakupy w Magicznym Hafcie... Sklep cały czas powiększa swój asortyment a jeśli czegoś nie ma wystarczy napisać do Justyny i będzie zamówione. A nawet niewielki bonus może Wam sie trafić ;)
No i już na sam koniec... Żeby Was nie zamęczyć to raz a dwa żebyście nie pękły z zazdrości ;) ostatni mój zakup z grupy FB...
Kanwa 18ct i len - baaaardzo duże kawały ;)
Teraz nic tylko lecieć z igiełką i wykorzystywać te cuda do ostatniengo skrawka :)
***
Maria Wicher - na wesela to ja pieniążków nie mam, więc niech jeszcze trochę poczekają, w końcu mama wydała wszystko do ostatniego euro ;)




31 komentarzy:

  1. Fantastyczne prezenty... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrodziło w dobroci u Ciebie... tylko pozazdrościć :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prezenty ci się trafiły. Zazdroszczę. Ja ostatnio niestety nie biorę udziału w tego typu zabawach. Przeważnie jak mam czas zajrzeć na blog z organizowaną zabawą to jest już za późno... No ale takie są uroki pracy zawodowej i rodzicielstwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie słyszałam o zabawie "Podaj dalej", ale z kolei bardzo dobrze mi się to hasło kojarzy! Więc i ja chciałabym w przyszłości podać coś dalej. Miałaś piękny dzień rozpakowując tyle prezentów! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. same skarby,to teraz igła w dłoń i do krzyżyków :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest się czym chwalić! Gratulacje i wyrazy zazdrości. ;)) Zaraz zajrzę do sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne prezenciki dostalas :))) Jak i same cudenka zakupilas :)) Do zabawy na prawde z mila checia bym sie przylaczyla ,alee musze najpierw sie z jednej wywiazac do konca. Kasiu moja nazute kupilam w Action to taki sklep niedaleko mnie. Nie jest drogi no i ta narzuta byla jeszcze w dodatkowej promocji :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to ja się zgłaszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak nikt się jeszcze nie zgłosił, to ja się zapisuję ;)
    Na zdrówko Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę ,zazdroszczę, szczególnie ogromnego kawałka lnu :) Niestety ja spóźniłam się na Podaj Dalej u Oli,a prezenciki cudnej urody dostałaś. Może na Podaj Dalej u Ciebie załapię się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takimi cudami trzeba się chwalić!

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie same cudowności u Ciebie się znalazły...to teraz czaruj z nich ile się da i chwal się postępami :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cuda :) Gratuluję i umieram z zazdrości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak fajnie pooglądać tyle śliczności i jak my wszystkie lubisz "hafciarskie" zakupy ... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Miło mi Kasiu, że prezenciki się spodobały - przeprosiny przyjęte :))
    Prezenty od Oli przepiękne, a zakupów normalnie zazdroszczę. Teraz będę zaglądać co z nich wyczarujesz.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe prezenty! Takie zakupy baaardzo cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne cudowności dostałaś. Nic tylko się cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No no no :) Gratulacje wygranej i zazdroszcze tych cudów! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow...ale cudeńka dostałaś!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. No, no, no! Ale Ci się poszczęściło! Prezenty cudne i zakupy wspaniałe. Też bym tak chciała...
    To teraz czekam na nowe prace, które z wykorzystaniem tych materiałów powstaną :)

    OdpowiedzUsuń
  21. chwal się chwal bo naprawdę jest czym:)
    Gratuluje dostałaś cudeńka;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj tam Kasiu ale zbieraj już kasę bo chło[y urosną - a prezenciory dostałąś extra - wszystko śliczne - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  23. Chwalić też się trzeba - a co :))
    Prezentów gratuluję - same piękności.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję, same wspaniałości dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)