U love me

piątek, 29 marca 2013

Karteczkowa wymianka z Zającem w tle

Jakiś czas temu zapisałam się u Agnieszki z bloga Pracownia Agnieszki na Karteczkową Międzyblogową Wymiankę Wielkanocną 2013 z Zajączkiem w tle (uff, ale długi tytuł :)).
Oto karteczki jakie stworzyłam dla...
Agnieszki z bloga  Prosto spod igły
oraz dla Eli J. z bloga Haftusiowa Kraina
A to karteczki, które przyszły do mnie...
od Eluni z bloga Papier i nitki - śliczny Zajączek wykonany haftem matematycznym (może kiedyś się nauczę...)
i...
od Beata R z bloga lewitujac... na detonatorze -piekna ludowa pisanka.
Dziewczyny bardzo Wam dziękuję za poświęcony czas, chęci i serducho, które wsadziłyście w te karteczki.
Dziękuję również organizatorce zabawy Agnieszce.
Tara.
***
Izzy - oba obrazki przypadły mi do gustu i będą tylko moje :) i w myślach już wiszą na moich ścianach... nikomu nie oddam :)
magdusiaa - ja mam luz bo ja muszę go zanieść do mojej Beatki ;P ale ostatnio poczta irlandzka i polska rónież mnie zadziwiła - paczka szła dwa dni! A za las poprostu się bierz :) - chcesz wzór???
Moje Małe Rękodzieło - i to mi się właśnie w nim spodobało... i będą następne :)
Życzeń na razie nie składam bo jeszcze się zobaczymy :) Zreszta postaram się do każdej z Was zajrzeć :)
Karolina Cz. - witaj :)



4 komentarze:

  1. Sliczne te kartki zrobilas:) - fajnie jest tez dostawac ;)
    Pozdrawiam.
    Ps. Jezeli mozesz to przeslij mi wzor lasu na magdusiaa1980@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Kasiu za karteczkę. BARDZO ŁADNA !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za śliczną karteczkę. Podobała się całej mojej rodzince :) Pozdrawiam cieplutko ! Ela J.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)