U love me

czwartek, 6 września 2012

Moje zmagania z french knot-ami i z kiosku ruchu

Jak juz pisalam wczoraj postanowilam wplesc we wlosy Madame french knot-y w kolorze ust. Problem byl jeden - brak jakielkowiek wiedzy w tym temacie. Wiec co zrobila Kasia. Usiadla na youtube, wlaczyla kilka filmow instruktazowych, pocwiczyla na skrawku kanwy i... przystapila do rzeczy. A tak teraz  wyglada Madame:
Nie wiem czy dobrze widac, wiec oto zblizenia na moje wypocinki:


Pracuje ciezko z wyciagnietym jezykiem, zeby wychodzily mniej wiecej tej samej wielkosci. Efekty sa jakie widac. Co o tym sadzicie??? Jest dobrze czy do bani???

W miedzy czasie znalazlam sobie odskocznie od xxx. Oto jakie cudo pojawilo sie w kiosku ruchu :)
Bedzie to cala seria zeszytow na temat szydelkowania. Z kazdym numerem bedzie jeden motek, aby wyczarowac taka narzute jak widzicie po lewej :) Kiedys bawilam sie szydelkiem, wiec czas sobie co nieco przypomniec.
A tutaj standardowa lektura kazdej zakreconej w xxx:
Masa wzorow na swieta. Nic tylko siedziec i haftowac tylko czemu czasu jest tak malo! Ehhh.

To tyle. Spadam haski-lulu.
Tara.

PS. Witam kolejnego obserwatora :), pozdrawiam "starych" i tych co "podgladaja" bez ujawniania sie. Slodkich snow Kochani :)




7 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba ta dama.. pieknie czarujesz igiełką ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. French knoty wychodzą bardzo ładnie :-) Pięknie się prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tak patrze na takie prace to mam coraz większą ochotę przypomnieć sobie krzyżyki jeszcze z czasów szkoły podstawowej.
    Musiałabym zakupić jakiś bazowy zestaw i zacząć od podstaw... Ale to kusi! :)
    A Madame jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dama przecudna! Nie wiem jak powinny wyglądać te french knoty ale to wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dama jest super nigdy nie robiłam knot-ów więc dla mnie są bomba :) teraz kubek aromatycznej kawy i miłego czytania gazetek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Próbowałam kilka razy nauczyć się french knotów, ale jakoś tak mi nie wychodzą :) Świetna ta dama :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są te french knot-y. Bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)