U love me

sobota, 17 września 2016

Po urodzinowo

Witam Was serdecznie!
Od moich urodzin minęły już dwa tygodnie a ja niestety nie znalazłam czasu, żeby pochwalić się prezentami, które do mnie dotarły od blogowych i fb koleżanek "po fachu". Jakoś nie potrafię się ogarnąć w tej szkolnej sytuacji. W dodatku pogoda za oknem oszalała i do Irlandii na nowo wróciło lato, co już w ogóle rozleniwia totalnie.
Naprawiam jednak swój błąd i czym prędzej spieszę z pokazem cudów jakie przez cały tydzień mój listonosz dzielnie znosił mi do domu.
Paczuszka od Agnieszki...

 ...a w karteczce znalazłam dwa scrapkowe motylki...
 Paczuszka od Katarzyny...

Paczuszka  od Hani...

Paczuszka od Judyty
Paczuszka od Sylwii ...
i paczuszka od Renaty...

W tym miejscu chciałabym jeszcze raz Wam gorąco podziękować. Nie ma nic wspanialszego jak świadomość, że są osoby, które o Tobie pomyślały i przesłały pozytywne myśli <3


15 komentarzy:

  1. Fajnie dostać tyle niespodzianek. Super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała przyjemność po mojej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, to bardzo miłe uczucie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu super paczuszki i jeszcze raz Najlepszego :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. I na zdrowie Kasiu:) Szkoda tylko, że nie dostałam nigdzie twojej ulubionej czekolady:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i na pewno przydatne prezenty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prezenty i karteczki przecudnej urody :) no to troszkę spóźnione ale szczere - Sto lat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prezenciki ! A ja spóźnione Sto Lat śpiewam i zycze wciąż radości z rękodzieła:) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Same cudeńka :) Aż serce się raduje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)