U love me

poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Kwietniowa babeczka

W poprzednim poście pisałam Wam że nie czuję parcia na haftowanie okazjonalnych hafcików, ale jednak chciał nie chciał dwa wykonałam. Dzisiaj pierwszy z nich - kwietniowa babeczka, z akcentem minionych świąt....
 Jak i poprzednie trafiła na karteczkę imieninową....

... i wraz z drobiazgami poleciała w świat....
***
Edyta - kolejny temat wyzwania to "Wiosna w Paryżu", "A...B...C..." było teraz ;)
Sylwia Murzynowska, Katarzyna, Hanulek - kursik będzie, bo to nie koniec moich szaleństw magnesowych :)
Zimna29 - ja wiem że TY i Paryż to jedność ;)
Chaga - coś tam w główce kiełkuje ;)

11 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wyszła ta karteczka, aż mnie korci żeby te babeczki wyszyć osobno

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolorki tej kwietniowej babeczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodka! Babeczki jak dla mnie robią ostatnio furorę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama słodycz, i świetnie pasuje na karteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa kartka imieninowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyszła, a na karteczkę pasuje jak ulał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczna Slodkosc Kasiu :))))
    Napisalam do Ciebie na poczte ,a wiec jak znajdziesz chwilke zerknij tam prosze :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie Ci wyszła:) ja niestety swoją zrobiłam nie w terminie..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)