U love me

niedziela, 28 grudnia 2014

Wymianka karteczkowa u Hanulka

Jak co roku zapisałam się na wymiankę karteczkową u Hani z bloga Niteczki Hanulka. Oto jakie karteczki przyleciały do mnie...
Od Iwony z bloga Creations Iwony haftowany balwanek...
 Od Agaty z bloga Hafty Agaty haftowana śnieżynka...
 Ja natomiast przygotowałam karteczki dla Marty z bloga Nitką i igłą malowane...i dla Doroty z bloga Dziergamisię...
 Kartki jednakowe dlatego razem na zdjęciach.
I jeszcze zbliżenie na wierzch...
 i na środek...
Kartki wykonane na podstawie tego kursu.
Bardzo dziękuję organizatorce oraz Agacie i Iwonie za super zabawę :) Do następnego roku.
***
Ślicznie dziękuję za wszystkie pozostałe życzenia. Oby się spełniły czego i sobie i Wam życzę :*

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładne karteczki :)

    Jeszcze raz dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu swietne te karteczki! Bardzo pomyslowe. I te co otrzymalas tez bardzo ladne. Mam nadzieje ze mialas cudne swieta. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wykonane karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne i te otrzymane , i te wysłane! pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękne kartki i te wysłane, i te otrzymane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki:) Bardzo eleganckie i pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz :)